ZADZWOŃ

603 777 333

NAPISZ

info@greym.pl

FAQ - przeprowadzki

Od czego zacząć? Jak przygotować się do przeprowadzki? Jak uzyskać wycenę? Jak będzie wyglądała moja przeprowadzka? Czy dostarczacie kartony? ... na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszym dziale porad -FAQ.

 

01. Od czego zacząć przygotowania do przeprowadzki...?

Spokojnie... pomyśl, rozejrzyj się, zaplanuj. Zacznij od oszacowana zakresu prac, ilości mienia do przeniesienia. Zastanów się, co mógłbyś zrobić samodzielnie i czego oczekujesz od firmy przeprowadzkowej.

02. Wycena przeprowadzki Warszawa | przeprowadzki biur - jak to zrobić?

  • Przez telefon - zadamy Ci kilka pytań, które pozwolą ocenić wielkość i zakres przeprowadzki.

  • Przez formularz kontaktowy - opisz wielkość swojej przeprowadzki i podaj nam następujące informacje: termin, kto miałby zająć się pakowaniem do kartonów, czy będą Ci potrzebne pudełka? Przydatne jest również określenie warunków w budynkach (piętra, czy są windy, możliwości podjazdu pod klatki schodowe). 

  • Spotkanie w lokalu - to najpewniejsza forma wyceny. Po spotkaniu otrzymasz od nas ofertę, a my dokładnie przygotujemy się do przeprowadzki.

03. Wycena przeprowadzki międzynarodowej - how to do it?

Jeżeli jesteś w innym kraju i nie ma możliwości abyśmy się spotkali w celu ustalenia szczegółów przeprowadzki, prześlij nam dokładną listę rzeczy do relokacji i przedstaw zakres swoich oczekiwań. Dobrym sposobem na wycenę przeprowadzki międzynarodowej jest załączenie dodatkowo do listy zdjęć rzeczy. Nie zapomnij napisać skąd dokąd chciałbyś się przeprowadzić, jakie są możliwości podjazdu samochodu pod budynek oraz czy w budynkach są windy.

04. Czy firma zapewni mi kartony, folie oraz wszelkie materiały pakowe?

Tak. Posiadamy sprawdzone pudełka kartonowe oraz inne materiały - folie stretch, folie bombelkową, papier pakowy. Jeżeli wybierzesz wariant Ekonomiczny plus lub Maxi Twoje rzeczy zostaną zabezpieczone foliami w ramach usługi. W zależności od wyboru wariantu przeprowadzki, zapewniamy również kartony - możemy je wypożyczyć lub wliczyć w koszt usługi.
 
05. Czy mogę dostać kartony przed przeprowadzką?
 
Jeżeli chcesz spakować swoje rzeczy sam przed przeprowadzką, możesz odebrać kartony w siedzibie naszej firmy lub poprosić o ich dostarczenie.
 
06. Z jakim wyprzedzeniem zamówić przeprowadzkę?
 
Jeżeli masz do przeniesienia niewielką ilość rzeczy, przeprowadzkę możesz zamowić nawet dzień wcześniej. Większe przedsięwzięcia lub relokacje międzynarodowe wymagają od firmy przeprowadzkowej dłuższego przygotowania - od tygodnia do nawet miesiąca.
 
07. W jaki sposób będzie przebiegać przeprowadzka? 
 
W zależności od wybranego wariantu.
 
08. Jak długo trwa przeprowadzka?
 
Czas wykonania przeprowadzki jest zależny od ilości rzeczy, zakresu uslugi, odleglości oraz liczebności ekipy. Przykładowo, czas trwania przeprowadzki kawalerki to około 3h, mieszkania 3-8h, domu od 8h do 2 dni. Projekt przeniesienia biura może potrwać od paru godzin nawet do kilku tygodni.
 
09. Umowa
 
Podpisanie umowy daje Ci gwarancję bezpiecznej przeprowadzki. W umowie określone zostają warunki wykonania przeprowadzki, jej koszt i wysokość ubezpieczenia. Jeżeli przeprowadzasz się z zagranicy, umowę przesyłamy Ci w e-mailu.
 
10. Co obejmuje zakres ubezpieczenia firmy?
 
Nasze ubezpieczenie OC obejmuje załadunki, rozładunki oraz mienie przeprowadzanych klientów. Dodatkowo posiadamy polisy OCP w ruchu krajowym i międzynarodowym. Łączna kwota gwarancyjna naszych podstawowych polis wynosi ponad 500 000 PLN. Na życzenie klienta możemy zwiększyć wartość ochrony ubezpieczeniowej.
 
11. Czy demontujecie i montujecie meble, AGD, RTV, karnisze, oświetlenie?
 
W ramach przeprowadzki demontujemy, a następnie montujemy meble, podłączamy sprzęt RTV i AGD w zakresie podstawowym. Dodatkowo możesz zamówić powieszenie obrazów i karniszy, montaż oświetlenia.
 
12. Przechowalnia rzeczy i mebli - kiedy mogę skorzystać?
 
Jeśli sprzedałeś swoje mieszkanie i nie zakupiłeś jeszcze nowego lub przeprowadzasz się za granicę i potrzebujesz czasu na dopełnienie formalności - zapewnimy Ci przechowanie rzeczy w bezpiecznym i sprawdzonym magazynie. Posiadamy czyste, chronione, ogrzewane powierzchnie magazynowe.
 
13. W jaki sposób przechowywane są moje rzeczy?
 
W naszej przechowalni Twoje rzeczy składowane są na trzy sposoby:
  • open space - większy magazyn długiego składowania - tanie i ekonomiczne rozwiązanie
  • komórki - wydzielone pomieszczenia magazynowe typu self storage
  • skrzynie - trzy różne wielkości skrzyń drewnianych o różnej kubaturze
 
14. Jakimi sprzętem i samochodami dysponujecie?
 
Posiadamy samochody przystosowane do wykonywania usług przeprowadzkowych o kubaturze od 17 m3 do 90 m3. Przewozimy ładunki od 1 kg do 24 ton! Przy realizacji naszych usług wykorzystujemy specjalistyczny sprzęt typu: wózki poziome i płaskie, pasy transportowe, najazdy progowe, zewnętrzne lifty załadowcze.
 
15. W jaki sposób mogę dokonać płatności?
 
Za wykonaną usługę przeprowadzki możesz zapłacić:
  • gotówką
  • kartą płatniczą lub debetową